آگهـــــــیفای
آگهـــــــیفای

توضیحات آگهی

ایران مکمل وارد کننده انواع مکمل های ورزشی / بدنسازی بصورت مستقیم از امارات

سلام مکمل‌های ورزشی محصولاتی هستند که به منظور افزایش عملکرد ورزشی ، بهبود بازسازی عضلات و افزایش سطح انرژی در هنگام تمرین استفاده میشوند که میتوانند در انواع ورزش ها از جمله بدنسازی ، قدرتی ، استقامتی و ورزش‌های تحملی مفید باشند.

مکمل های ورزشی شامل چه ترکیباتی می‌شوند ؟

مکمل‌های ورزشی معمولا شامل ترکیباتی از جمله پروتئین ها ، کربوهیدرات ها ، ویتامین‌ها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه و گیاهان دارویی میشوند که هر کدام از این ترکیبات ، نقش و کاربرد خاصی در بدن دارند .

پروتئین ها :

پروتئین ها برای ساخت و ساز عضلات بعد از تمرین بسیار مهم هستند و مکملهای پروتئینی از منابع منابعی مختلفی از جمله پروتئین سویا ، پروتئین شیر ، پروتئین سیر ، پروتئین گیاهی و … استخراج میشوند

کربوهیدرات ها :

کربوهیدرات ها منبع اصلی انرژی برای بدن هستند . مصرف کربوهیدرات ها قبل و بعد از تمرین باعث بهبود عملکرد ورزشی و بازسازی عضلات میشوند و به آن سرعت می بخشند.

ویتامین‌ها و مواد معدنی:

ویتامین‌ها و مواد معدنی نقش مهمی در حفظ سلامتی و عملکرد بهینه بدن دارند . مکمل هایی که حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند می‌توانند نیازهای بدن را در طول تمرین و بازیابی پس از آن تامین کنند.

اسیدهای آمینه:

اسیدهای آمینه برای ساخت پروتئین ها در بدن ضروری هستند. مکمل های حاوی اسیدهای آمینه می‌توانند در بهبود رشد و بازسازی عضلات و همچنین کاهش خستگی و زمان بازیابی کمک کنند.

چرا باید از مکمل های ورزشی/ بدنسازی استفاده‌ کنیم ؟

معمولا مربیان ورزشکاران ، به آنها رژیم غذایی خاصی که حاوی ویتامین ها ، پروتئین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن باتوجه به نوع ورزش و فعالیت آنها توصیه می‌کنند که این ویتامین‌ها، پروتئین ها و املاح در مواد غذایی از جمله گوشت ، شیر ، میوه و سبزیجات و … وجود دارند که ورزشکاران برای تامین شان ، باید حجم زیادی از مواد غذایی را مصرف نمایند. اما این که بخواهند ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن شان را مستقیما از مواد غذایی تامین کنند معایبی دارد که برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد :
۱. مصرف حجم زیادی از مواد غذایی ، گوشت، لبنیات ، میوه و سبزیجات در هر وعده‌ی غذایی که هزینه زیادی برای ورزشکاران خواهد داشت .
۲. ورود املاح غیر مفید و حتی مضر به بدن. برای مثال گوشت قرمز دارای پروتئین های مفید زیادی می باشد اما در کنار آن چربی ها نیز وارد بدن می‌شود که ممکن است برای بدن ورزشکاران ، مضر باشد توسط مربی و کارشناس تغذیه از مصرف آن منع شده باشند .
۳. زمان بر بودن تامین املاح و مواد ارزشمند بدن از طریق مواد غذایی ، یک ورزشکاران باید بتواند در کم‌ترین زمان ، بدنش را آماده تمرینات کند و پس از تمرین نیز ، نیاز به ریکاوری دارد و بهترین گزینه برای شان، استفاده از مکمل ها می باشد .
و …

ایران مکمل وارد کننده انواع مکمل های ورزشی بدنسازی و غذایی بصورت مستقیم از امارات ، آماده پذیرش سفارشات شما می باشد.
تخفیف ویژه باشگاه های ورزشی ( برای اطلاع از قیمت عمده تماس بگیرید )

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایران مکمل وارد کننده مستقیم مکمل‌های ورزشی از امارات”